Relocare birou - Pe calea aerului, mării sau drumului
Începem prin organizarea unei întâlniri tehnice pentru a analiza nevoile și resursele dumneavoastră și a determina ce acțiuni trebuie întreprinse. Urmărim întâlnirea cu un plan operațional care include costuri și termene limită.
O pregătire corespunzătoare și o planificare riguroasă sunt cheia unei mutări de birou de succes.
În ziua mutării, protejăm podelele, pereții, ușile și alte obiecte speciale de la locațiile de plecare și sosire, folosind panouri din placaj, protecții pentru colțuri, lungimi de carton ondulat și folie cu bule. Apoi, furnizăm materiale de ambalare pentru a proteja toate obiectele care urmează să fie mutate. Fiecare container este etichetat cu atenție, indicând tipul de obiect transportat și destinația exactă. Se acordă o atenție specială protejării obiectelor fragile și sensibile. Putem demonta și reasambla obiectele dumneavoastră, dacă este necesar. De asemenea, putem oferi o echipă specializată în transportul echipamentelor grele.